A hírhozó reggelije

 2010.04.05. 23:01

Ásványvíztől megvadult szervezettel kezdtem a reggelimet, melyben önmagamat véltem fölfedezni. Néztem, hogy ez képtelenség csak a képzeletem játszik velem, de a sonkaszelet összegöngyölődve egy törzs alakját formálta, mely szakasztott az enyém. Két sajtrúd mint az én két kezem, az uborka lábaim és a tojás fejem, ez csak én lehetek, de létezik ilyen?

-Miért mit hittél? -kérdeztem magamtól- Az vagy amit megeszel!

-Basszus! Te hozzám szóltál?-kérdeztem a tányéromra nézve- Mi folyik itt? Drogot csempésztek az ásványvizembe? Kinek az érdekeit szolgálná?

-Nem halucinálsz! -szólítottam meg magam ismét a tányérról uborkalábaimra állva- Okkal vagyok itt és ha hagyod el is mondom!

-Mond csak ezek után már semmi sem fog meglepni!

-Egy üzenetet kell átadnod amely így szól: A történelmi magyarország egész területét a jövőhéttől egy zöld lézerburok fogja lefedni. A burkot csak magyar emberek, vagy legalábbis egy magyar felmenővel rendelkező személyek léphetik át. Akik e lézer belső felén maradnak, a magyarokat kivéve már többé nem hagyhatják el a területet.

-Szórakozol velem? Mi a fenét zagyválsz itt össze nekem? -ekkor úgy éreztem nem vagyok ura saját elmémnek és nagyon rossz érzés volt- Milyen ördögi játék ez?

-Ez nem játék és nem szórakozok. Itt emberéletekről van szó!

-Tedd a szívedre a sajtod és esküdj, hogy ez igaz!-ebben a pillanatban elnevettem magam, mert megértettem mit mondtam- Hehehe. Bocs, vagyis, izé mi van?

-Szégyenlem magam, hogy ilyen gyerekes vagyok!-mondtam magamnak és ráztam a sajtomat fenyegetően- Vedd komolyan mert csak egy hét van hátra és addig evakuálni kell a területet a nemmagyarok részéről!

-Jó tegyük fel,  hogy igaz amit mondasz és ez itt mind megtörténik és létezel ahogy a zöld lézerburkod is létezni fog. Kinek adjam át ezt az üzenetet? Ha elmondom a Szlovák a Román és a világ minden kormánya hülyének fog nézni. Trianon óta akarjuk visszaszerezni az elcsatolt területeket és azt mondod, hogy egy hét múlva minden erőfeszítés nélkül csak magyarok álltal lakható területté válik az egész? Ezt olyan olcsó próbálkozásnak fogják tartani, hogy rögtön kipenderítenek minden hivatalból és még egy intézetbe vagy szanatóriumba is bezárnak!

-Jaj de kishitű vagy!-mondtam magamnak olyan flegmán ahogy csak én tudom és hozzátettem gúnyosan- Balfaszkám!

-Na jó elég legyen leszarom mit hordassz itt össze és igazából el sem hiszem, hogy egy tányér kajával beszélek, engem ne oktass ki és ha ez az egész igaz is lenne miért pont nekem kellene ezt közzétennem?

-Ilyen hangnemben ne beszélj velem. Többet nem mondok, mert felidegesítettél. -majd fogta magát és lemászott a tányérról, végigsétált az asztalon átugrott az ablakpárkányra és a nyitott ajtón kiugrott.

Forgott velem a világ. Becsuktam a szemem és arra gondoltam ez biztos egy furcsa álom. Gondoltam újraindítom a rendszeremet és visszafeküdtem aludni egy kicsit. Álmomban egy erdős területen szaladtam barátaimmal ahol egy nagydarab kopasz férfi üldözött miközben fehér fényeket lőtt ki a kezéből, azt nem tudom mit csinált volna ha eltalál, mert szerencsére lassan jött és mindig el tudtunk ugrani előle. Aztán már nagyon sokat szaladtunk amikor azt gondoltam: ebből elég ha meg kell halnom ne gyáván tegyem, megfordultam és nekirohantam a kigyúrt tagnak de, hogy mi lett volna nem tudom mert óriási csörömpölésre ébredtem. Mikor a szememet kinyitottam, megfagyott bennem a vér. Ott ültem magam fölött késsel és villával a kezemben. Egy tányér lett az ágyamból.

-Te én vagyok kajaember?-kérdeztem magamtól vigyorogva- Mit akarsz?

Teljesen lehűltem és csak ennyi jött ki a számon:

-A történelmi magyarország egész területét a jövőhéttől egy zöld lézerburok fogja lefedni. A burkot csak magyar emberek, vagy legalábbis egy magyar felmenővel rendelkező személyek léphetik át. Akik e lézer belső felén maradnak, a magyarokat kivéve már többé nem hagyhatják el a területet.

-Rendben rögtön intézkedek, csak megeszlek.-mondtam és magamba szúrtam a villát és egyszerre lenyeltem magam- Az vagy amit megeszel!

Mondtam magamban. De ekkor hirtelen én lettem én, mármint az emberi én. Eelmentem a parlamentbe beszéltem a köztársasági elnökkel, a kormányfővel és megdöbbenve ugyan, de mégis boldogan azt kellett tapasztalnom, hogy hisznek nekem, sőt egy ezeréves jóslat szövegét mutatták nekem amiben ez állt:

"Mikor setétlik a magyar élete, de már megbűnhődte országa tetteit akkor jön a hírhozó, hogy szóljon hét éj és hét nappal alatt ki kell üríteni az magyaroknak dicső és legnagyobb birodalmát, hogy megérdemelten élje életét más nemzetektől távol, mert másokkal eggyütt élve csak pörlekedik a magyar, de midőn zöld fénnyel egybeforr határa megnyugszik és örökre békét lel."

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyesdivatiranyzatutvesztoinekfolterkepezese.blog.hu/api/trackback/id/tr781897551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása