Lefagyott mosoly

 2013.06.23. 23:28

Adhatom azt is ami nekem sincs

Élhetek azzal aki velem nincs

A félelem éretté tehet téged

Nekem mégis kell a véred

Kell a húsod az életed

Falra kentem a székleted

Tavasz széllel fénnyel holddal

Nyáron borral kopott szóval

Ősszel már csak szalonnával

Télen a szűk kiskabáttal

Dolgos lelkem helyettem hív

Engem feszít téged enyhít

Vágott szőrszál úszva tavon

Elmerült a múlt hajnalon

Halak szeme horgok éle

Befőttek a spájzba téve

Olyan mint egy átélt álom

Kergetném a zöldhatáron

Foglalkozz az érzéseddel

Levelekkel fényképekkel

Múltból enni, táplálkozni

Jelenből meg átváltozni

Nincsen jövő csak a jelen

Minden véres hús eleven

Fájó görcsök izzó homlok

Attól jó bor ettől gondok

Mézes tányér fémes arc

Autó oldalán a karc

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyesdivatiranyzatutvesztoinekfolterkepezese.blog.hu/api/trackback/id/tr875375090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása