Fájna bár a lábam, vagy a lépem

Semmi sem bizonyítja, hogy élek

Csak akkor hiszem el magamnak

Ha itt ma tudatok hasadnak

 

Méz csöpög le a vászonruhádra

Ha zavar, hogy nem látod nézz csak utána

Foltot a nap is kap pedig ő a legfénylőbb

Van úgy, hogy Clint Eastwood is mellélő

 

Az ünnep változtat meg nem te fordítva

Mindennap van névnap, szólít ordítva

Aki többet lát, mint a valóság, az néma

Klikket formál nem tömeget és ez béna

 

Én a  lelkemet paripán kergetem

Ilyenkor rossz kedvem elvetem

Nem várok semmire csak a fájdalmat élvezem

Ennyi az élet, ez az én képletem

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyesdivatiranyzatutvesztoinekfolterkepezese.blog.hu/api/trackback/id/tr862057733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BuenaPista 2010.06.07. 11:47:17

Szerintem ez egy nagyon jó dalszöveg lenne! Olyan csehtamásos előadásmódban..., hogy a zene és az énekhang nem vonja el a figyelmet a szövegről
süti beállítások módosítása