Hazug

 2010.12.22. 00:55

Elszállt már a széllel eszébe sem jut már

Az akit te még odabent megmutattál

Vannak itt zenék ez elég figyelmedet dobták

Szemedben csak én veszem észre a kottát

 

Érzem az ereid ütemes vérnyomását

Látom a szemeid pattogó vad táncát

Hallom a kezeid a gitár akkordot játszák

Tudom a lábaid a merészebbet járják

 

Itt elöttem álsz amit látok a kottád

A lelked ajtaját nyitva hagytad és mossák

Finom kollégák kitakarítják hiszen most már

Anyit hazudtál bele szaladtál elért hozzád

 

Ki tekint beléd? Csak nem én? Mit is mondtál?

Megzavarodtál, velem hibáztál, ez most ott áll

Látom arcodon, vesztett harcokon megbotlottál

Szemedben csak én veszem észre a kottát

 

Lezárták a mélybe na nézd mit is kaptál

Láncra verve szép, de nehéz az igazság

Hite van, de már félre is értik a hangját

Szemedben csak én veszem észre a kottát

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyesdivatiranyzatutvesztoinekfolterkepezese.blog.hu/api/trackback/id/tr932531521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása