Közeledik a választás!

 2010.02.13. 14:27

Nemsokára itt a választás és ilyenkor mindenki politológussá avanzsálja magát! Kedvelt téma mert jogosan ennek van az ideje. Én nem szoktam megvárni amíg más hozza föl a dolgot, hanem hamar rákérdezek, hogy mit gondol a közelgő dátumról. Az MSZP-t mindenki szídja mint a Bokrost, de ez négy és nyolc éve sem volt másképpen tehát ezek már elszaladnak a fülem mellett. A Fideszben mindenki bízik, de Orbánt mindenki utálja, de aki mégsem az magasztalja. Az SZDSZ-t és az MDF-et egy kalap alatt említik már régóta és ez nemrégen értelmet is kapott a koalíció miatt. Azt senki nem gondolja (komolyan), hogy bekerülnek a Parlamentbe még közös erővel sem. Végül és ez nem véletlen a Jobbik az a párt amiről megoszlanak a vélemények. Vannak akik sokat jósolnak nekik, de mások leszólják őket. A lényeg számukra, hogy beszéd tárgyává váltak és ez volt a céljuk szerintem.

Édesapámmal is beszélgettem a politikáról. Az ő véleményére adok, ha erről van szó, de idén nem jutottunk közös nevezőre. Én mindegyik pártban csalódtam és legszívesebben elzavarnám őket olyan helyre ahol őket rángatják dróton. Nem értem, hogy miért nem lehet tisztességesen dolgozni. Viszont az LMP az a párt vagy nem is tudom minek nevezzem őket akiket nyíltan visszautasítok! Aki arra szavaz vagy családtag, vagy csak hülye. Az ő szavazóikat olyannak képzelem el aki a mosóporreklámoknak is bedől. Apám amikor meghallgatta az álláspontomat ennyit mondott: "Ilyenkor van az amikor a kisebb roszra kell szavazni!" Ezzel az idézettel kívánok mindenkinek kellemes szavazást!

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyesdivatiranyzatutvesztoinekfolterkepezese.blog.hu/api/trackback/id/tr901754772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

altervoter 2010.02.13. 21:39:00

Szerintem azért nézd meg az LMP honlapját! Ennyi esélyt adhatsz nekik, hogy utánuk nézel, hogy kik ők, mik ők, honnan jöttek, mit értek el eddig. Szerintem ha megismered, változni fog a véleményed. Rendes társaság az, és már elég nagy országos hálózatuk van, úgyhogy komoly esélyük van a jelöltek elindítására. A Jobbikosok persze szeretnék őket úgy láttatni, mintha "SZDSZ utódpárt" lennének, de ez szimpla hazugság, én megismertem már, és csak támogatni tudom őket.

Sokat elmond róluk, hogy egyszerűen az utcáról besétálhatok az irodájukba, és ha kérem körbe is vezetnek, meg beszélgetnek az emberrel, szóval nem egy mosóporról van szó, hanem hús vér emberekről, fiatalokról, akik lehet, hogy idealisták, de legalább hisznek abban, amit csinálnak.

kenyeres 2010.02.13. 23:11:44

Meglep, hogy ilyen normális kommentet kaptam, pedig politikáról van szó! Már korábban megismerkedtem a nézeteikről és elnézést, hogy ilyen durván fogalmaztam de az álláspontom nem változik. Biztosan minden párt készségesen segít, ha egy esetleges szavazójukról van szó! Azt javaslom járd körbe az összes párt programját vagy álláspontját, mert nehéz kiszűrni az igaz értékeket. (Már ha van ilyen egyáltalán.) Mégegyszer elnézést ha megsértettelek és mindenki mástól akit befolyásolnék e tekintetben. A leírtak első fele az ismerőseim a második az én véleményem. Ezen változtatni csak a választás tud majd!

2010.02.14. 17:18:04

A cikkedből csak az nem derül ki, hogy miből jutottál arra a következtetésre, hogy az LMP-re még véletlenül se kell szavazni? Egy pártot egyébként se a választói minősítik, hanem a programja és a képviselőik. Javaslom inkább ezek tanulmányozását.

Amúgy a választóikat is teljesen félreismered, az LMP szavazók a leginkább tájékozottakból és öntudatosakból kerülnek ki, pont azért, mert relatíve ismeretlenek.

kenyeres 2010.02.20. 02:11:28

@iii: Most bizonyítottad be, hogy igazam van!

kenyeres 2010.02.20. 02:12:14

@kenyeres: Ja és kiderül az, csak érteni kell!

Porciós Egon 2010.02.28. 13:15:12

@altervoter: én megnéztem az oldalt. De konkrétum annyi van benne, mint egy emlős hátán a halpikkely mennyiség. Kettőn áll a vásár mindig. De ha ez egyik "kivagyokamivagyokazénjogjogjogkötelességnyema" azzal nem tudsz mit kezdeni, jön a porosz iskola.
süti beállítások módosítása