Megkötve szabadon

 2010.08.13. 01:58

Megtörtént, de már nem vágytam rá

Hiába, ha minden fény kihúnyt

A magyar golgotán fekszek

Érzem, hogy gyenge vagyok

Kár már a kérdésekért

Nem ér a szócséplés semmit

Némán hamut szórok fejemre

Ezt érdemlem, csak ennyit

Port fúj a szél a hegyek lábánál

Port mint ami én is vagyok

A szél természetet formál

Én meg sok szemetet hagyok

Oldozz fel Istenem, ha nem bírsz velem

Vedd el az életem, ha könnyebb neked

Támolyog a hold az ég sötétjén

Hajamba fúj a szél néhány porszemcsét

Kéjes vágyak fényes tájakon

Álmodtam szépet de mára elhagyott

Fogom az éjjelt elrakom reggelre

Köntös az én lelkem

Már a fagy sem oldja meg

Sokáig rejtettem amit nem kellene

Fújj szél erősen, hogy kilátásba helyezd

A sorsom, vagy az utam, amelyikhez kergetsz!

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyesdivatiranyzatutvesztoinekfolterkepezese.blog.hu/api/trackback/id/tr742218142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása