Őszi idill

 2010.09.19. 10:02

Őszi idő van az utcákon. Az erszek csobogtatják az összegyűlt esővizet. A pocsolyák kihízzák az utcahibákat és egyre csak jön az utánpótlás. A víz átveszi az irányítást a világ fölött és hozzásegíti a Föld élőlényeit az életbenmaradáshoz. A sarki buszmegállóban egy várakozó ember méltatlankodik magában. - Mire való ez a sok eső? Jobb lenne ha rögtön elállna, így is koszos lett az öltönynadrág alja. - Ez az ember nem kedveli az esőt, pedig attól nő meg az a növény amit az alvállalkozók az ő cégén keresztül visznek ki a nyugati piacra, amiből neki jut bőven. De ez még annyira sem izgatja a Csók utca 3. házban lakó friss élettárspárt.

- Szivem olyan jó, hogy összeköltöztünk! Mostantól a saját uraink lehetünk, te az úr én az úrnő!

- Bizony. Én is nagyon örülök, de ezt meg kell ünnepelnünk amellett a három üveg bor mellett amiket pont ma vattem véletlenül.

- Olyan előrelátó vagy. Mindig ilyen maradsz?

- Megpróbálom! Érted érdemes ilyennek maradni, tudod korábban nem voltam ilyen sokszor elnapoltam és elfelejtettem a dolgokat, de tanultam belőle. Olyan vagyok mint egy gyerek szemtelen és őszinte. De már felnőtt ésszel gondolkozom. Előnyömre vált. Van egy gyönyörű barátnőm aki velem lakik és bármikor megprücskölhetem.

- Na hagyjál már még ki se pakoltam!

- Gondolom ez még eltart egy darabig.

- Mire gondolsz?

- Ha rögtön nem a kipakolásra gondoltál akkor szerinted én mire?

- Ne most, ne ma és sohase hozd föl mégegyszer.

- Nem én hozom föl látom rajtad, hogy ez a bajod.

- De én...

- Ne sírj már! Tudod hogy nem tudok mit kezdeni a síró nőkkel. Amikor anyám nagynénje aki néma egyszer el kezdett sírni valami temetés utáni bulin. Ott ültem én is a sok rokon között és azt mondták hozzak neki vizet ott van az asztalon és amelyiken cimke van az nem víz. Ott volt két ásványvizes flakon erre el vettem azt amelyikre nem volt rányomva az a nejlon, hogy akármilyen ásványvíz. A másikat megragadtam és egy pohárba töltöttem belőle, amikor itattam a nénit azt hittem újabb roham jön rá, de gyorsan beleöntöttem a szájába és leültem. a következő pillanatban felémfordult és lehányt. Mint kiderült Pista bácsi pálinkáját hányta ki és egy egész pici cimke volt a kupakján, hogy vegyes.

- Te olyan hülye vagy!

-  Tudom, de te erre buksz!

- Az igaz. 

- Tudtad, hogy a némák is hangosan hánynak?

Egy fallal arrébb nevet egy szakállas fószer: Bébi az új lakóknak megvolt az elsőnagy veszekedésük, beköltözés után két perccel.

- Kurvára örülök miszter Kalambó de ide vonszolhatnád magad ahelyett, hogy hallgatózol!

Az eső csobog tovább az ereszen csúzdázva. Madár sincs az égen csak a bokrok mélyén várják a feloldozást, hogy újra szárnyaljanak a magasban hirdetve, hogy semmi sincs veszve az élet újra szép.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyesdivatiranyzatutvesztoinekfolterkepezese.blog.hu/api/trackback/id/tr552306859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása